måndag 1 november 2010

Tecknen


Det gäller att leta efter tecknen. De rätta tecknen. De man vill upptäcka. Som igår på promenad i Slottsskogen i Göteborg. Tog en sväng upp till observatoriet, och vips, där var det. Tecknet. 


Through hardships to the stars. Japp, hehe, kunde inte inte finnas ett bättre tecken för att locka fram lite jävlaranamma! Liksom "Jasså, i morse kändes det lite segt, men nu är jag på väg mot stjärnorna!" Kanske inte raka vägen, men ändå.

Efter en promenad i parken, kaffe på stan och på väg hem smyger sig nästa tecken på. Skidbutik. Mmmm. Fina pjäxor… Ja, det liksom står mitt namn på dom. Mina fötter (och ben!) mår bra i dom. Om inte det är ett tecken så vet jag inte! Det är uppenbarligen ett tecken att jag 

  • borde köpa ett par nya pjäxor
  • kommer få många fantastiska åk i vinter i mina nya pjäxor 
  • att hela min telis-åkning kommer att nå nya oanade höjder den här säsongen! 


Ja, kanske lite höga växlar att dra från ett 20 minuters besök i en skidbutik, men det är ju liksom mitt tecken och jag som bestämmer vad det betyder, och om sanningen ska fram så känner jag mig helt övertygad om att det stämmer. Ha! Vad kul det ska bli!




Idag ska jag hämta ut mina nya skoinlägg. Spännande spännande. 
Det kanske är ett tecken på att jag kommer att springa i morgon   :-)

Vilka är dina tecken?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar