torsdag 1 mars 2012

Vill du ha lite nytt sällskap på långturen?

Här kommer ett snabbtips till dig som vill springa ett långpass, göra nya bekantskaper och bli inspirerad!

Jag var på motsvarande event förra året. Kände ingen innan och var ganska nervös. Helt i onödan så klart. Hade en superbra dag, lärde känna nya trevliga människor som jag fortfarande springer med, som bästa Löplust-Louise till exempel! När dagen var slut var jag både mätt, trött i benen och inspirerad!

Och här kan du läsa om vad jag skrev om dagen.


6 kommentarer:

  1. Vadvadvad?? Länken funkar inte!

    SvaraRadera
  2. Tjena!
    Är det eventet som jag fått inbjudan till( se mitt blogginlägg planering) som du reffar till? Jag tror jag i så fall skulle anmäla mig före 7e mars. Kan du fixa länken!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis! På Rönneberga gård på Lidingö! Verkar som de har lite annorlunda upplägg än förra året, men det är säkert också bra. Vi kommer vara på väg hem från Kittelfjäll, så jag kan inte vara med i år tyvärr, annars hade jag gärna varit med igen.

      Radera
    2. Ok. :) ..skriver mer
      ..synd, jag tror anmäler mig om du säger att det är bra. Även BästaLöplust gillar eventet så ok för mig.

      Radera
  3. Svar
    1. Bra, nu har jag läst både ditt och Bästa Löplusts inlägg - härligt möte och det iskalla duschvattnet är faktiskt lite av min grej efter ett hårt pass. Är anmäld och ser fram emot en kall dusch :)

      Radera