måndag 24 oktober 2011

Rent hus!

Det är ett ovanligt tillstånd som råder. Alla mina träningskläder är rena och ligger fint vikta i garderoben. Nästan lite vemodigt, men på plussidan ser det ju betydligt mer städat ut när det inte hänger hastigt ursköljda funktionsplagg och droppar överallt.
I morse blev jag dessutom av med Hornstull-Järna-stortånageln, som har hängt lite på svaj ett bra tag nu. Men jag ser fortfarande lite lustig ut då den nya nageln som har växt fram har bucklor här och där – en liten fighternagel helt enkelt! Känns lite skönt att ha en kantstött tånagel som påminnelse, så att jag inte tror att sovmornar och kaffe-på-stan kommer att vara för evigt!

Förkylningen är nästan bra, men det är ju ändå fortfarande tema lugnt-o-försiktigt som gäller, så det blir vila både idag och i morgon, men på onsdag får det bli ett litet minispringpass följt av minifunktionell styrka (eller kanske funktionell ministyrka…?).

Frestande så klart att lägga in en bild på ”nya” tånageln, men det blir bildlöst istället. Jag är för feg helt enkelt, och det kanske är tur det, hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar