torsdag 20 oktober 2011

Tågtider. Nu igen!


Det blir en hel del tid som spenderas på tåg. Men som tur är tycker jag att det är helt ok att åka tåg. Speciellt eftersom för det mesta är ju målet att hälsa på någon som jag tycker om. Den här gången är den världens bäste lillebror som ska få besök!

Förkylningen har gått in i nästa fas och det är ganska snuvigt idag, men från den ljusa sidan så borde den snart vara förbi om den håller det här tempot! I alla fall inga problem att ha vilovecka när jag ändå inte orkar nåt  :)

En liten ”rolig” parentes – jag tittade tillbaka på vad jag skrev i början av förra veckan, och jag citerar mig själv (jag vet, det är egentligen bara Ernst Kirchsteiger som citerar sig själv, men nu gör jag det ändå)

“Mitt egen högst oprofessionella analys av läget är att distans i sig inte är nåt problem”

Hahahaha, ja, nog var det en oprofessionell analys alltid - den delen var i alla fall rätt, även om resten var fel! Nåväl, jag fortsätter att stoppa i mig extra allt och hoppas på bättring, och annars kontaktar jag expertisen igen. Nu är det så att säga slutgissat för egen del känner jag... Under tiden passar jag på att ta fredagen ledigt för att få lite mer tid att slappa med bror i lusekoftornas förlovade land!


Så klart hade jag köpt en karta så att jag lätt skulle kunna ut och springa. Ska försöka få sällskap på en promenad i alla fall.   







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar