tisdag 11 oktober 2011

Fel med leveransen

”Eh, ja, ursäkta! Det måste ha blivit nåt fel med min beställning. Jag hade beställt En-pigg-nystart den här veckan, inte Feber-och-mos-i-huvudet!”

Svårt att veta vem man ska vända sig till med klagomålen, men den här veckan hann komma av sig nästan redan innan den startade. Fick feber i går eftermiddag, så det blev hemmajobb resten av dagen, och idag blev det halvdag på jobbet och sedan fortsatt jobbande i hemmets lugna vrå. Förutom att jag inte är så pigg så är det ju ganska trevligt att sitta och jobba i mysbyxor och yllesockor, men ska försöka att se till att det inte blir en vana. Nog för att det inte blev nån funktionell styrka idag, men jag vill absolut kunna springa på torsdag. Sååå, har fyllt på förrådet med probiotika och Blutsaft för extra järn. Då borde jag väl få vara med i matchen snart igen… Snälla…

20ml Blutsaft. En kapsel av vänster och två av höger - då har jag proppat mig full
med 15 miljarder bakterier från 7 olika stammar. Svensk vetenskap - jag måste tro  :)




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar