måndag 17 oktober 2011

Inställt eller inställning

Så länge det finns en plan, då känns allt lugnt, eller hur?

Jag tänker mig att den här veckan kommer att fungera lite som att trycka på Reset-knappen på vilken annan apparat som helst. Det borde ju resultera i att kroppen blir som ny igen, och sen fungerar allt precis som det ska! Den här veckan ska jag inte tänka på att träna över huvud taget, jag ska bara vila och återhämta mig. Äta massa bra mat, sova mycket, se till att pilla i mig lite extra järn och magnesium. Probiotika som vanligt. Har lite ont i halsen också, och har fått sån där spännande röst, så kanske lite extra vitlök och c-vitamin när jag ändå håller på!

Nästa vecka blir det mjukstart med low impact-grejer, jag tänker mig promenader och kanske lite simning, hur som helst så ska lugnt och försiktigt vara prio ett! Så jag tänker att nej, det är inte så att all träning är inställd, jag har bara inställningen att ta ett litet uppehåll i en vecka, och det är ju någonting helt annat.

Mindre träning - mer tid att äta! Här är i alla fall Stockholms (troligtvis) bästa sushi från Samba Sushi som vi lyxade till det med i lördags.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar