onsdag 23 mars 2011

Ovanlig uppladdning


Jag skulle undvika att bli förkyld, få in nåt sista kvalitetspass och sedan bara lugna pass fram till söndag. Jag lyckades att undvika att bli förkyld. Men jag fick vinterkräksjukan istället… Har legat helt däckad sedan i måndags kväll klockan sju. Har mer eller mindre sovit konstant sedan dess. Matintaget kan sammanfattningsvis beskrivas som strikt begränsat.

Kan ju kännas som en lite oortodox uppladdningsmetod, men jag vill ändå inte döma ut den i nuläget. Jag menar, den är ju för mig tidigare obeprövad, ska väl inte döma ut den bara för att jag aldrig har sett just den här metoden rekommenderas någonstans…

Nä, men skämt å sido, vi får se hur det blir på söndag. Har som första mål att orka sitta upp längre än en kvart…



2 kommentarer:

  1. Hur mår du nu? Jag förstod av din kommentar på Mias blogg att du ännu inte återhämtad. Vilken otur - du verkade ju faktiskt ha laddat alldeles perfekt för ett sub50-lopp. Själv har jag haft (eller kanske fortfarande har) världens svacka med noll träning, men jag hasade mig runt banan idag i alla fall... ;-)

    SvaraRadera
  2. Idag är första dan som är hyfsat normal, har kunnat vara vaken hela dagen och ätit lite försiktigt, och det känns finfint :)

    Jo, hade sett grymt mycket fram emot loppet, så det känns lite segt, men men, det är bara att se framåt och sätta siktet mot nästa grej! Jag har ju lite halvt tänkt att jag ska testa mig på det där Lidingö Ultra, så vad sägs om ett långlopp i Stockholmstrakten nån helg framöver?

    Maila mig på kalven2010@gmail.com om du är intresserad!

    SvaraRadera