lördag 22 september 2012

En parentes


Veckan som gick är en sån där som jag tänker tillbaka på lite inom parentes. För lite sömn, för lite träning och för dålig mat… Inte många rätt. I går disputerade en kollega, men på nåt sätt tror jag att veckan har varit minst lika hektiskt och stressande för oss som skulle fixa insamling, present och spex till festen som för honom. Vi gjorde en liten film på Tillbaka till framtiden-tema, och jag ska nöja mig med att konstatera att jag nyvunnen sympati för alla där ute som gör dålig film…

Trots allt slutade veckan på en morgonpromenad, ett yogapass, två löprundor och på fredag morgonen fick jag äntligen till veckans enda gympass. Fredagslyxade med lunch på Primaten. Lite dyrt, men ska jag köpa lunch är den överlägsen – gott och nyttigt och så värt det lilla extra det kostar!

Bästa salladsbordet. Kvalitet istället för kvantitet.

Haloumipizza. Det kanske både låter konstigt och ser konstigt ut, men det är yummy!



En vecka kvar till Lidingö. Låret känns ständigt bättre. Rumpan gör det tyvärr inte. Känns lite segt och deppigt faktiskt. För att muntra upp mig spelar jag den här varianten av gamla klassisken Lola som alltid är en humörhöjare! Mitt mål var att se ut som Paloma Faith på festen igår, men jag lyckades nog inte helt, hehe. Kanske lika bra det...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar