tisdag 4 september 2012

Det goda med det onda


September. Det är väl ändå en höstmånad? Sommar i all ära, men nu är jag redo att välkomna hösten med sina kyliga mornar, horisontellt regn och lövhalka.

I morse blev det ny testtur på löpbenen fem kilometer i ultratempo – kändes fint – check på det! Nån mer testtur i veckan så ska jag våga mig på lite mer distans till helgen!

En annan bra sak med hösten är att yogan har dragit igång igen. Under gårdagens pass vågade jag inte stäcka så mycket som jag brukar, och det hela hade effekten att jag hade lite annan utgångsposition när jag skulle testa mig på tripod pose – och klarade den för första gången! Yey för det! När jag väl hade fattat tricket så var det ju inte så svårt, men ser fortfarande ganska avancerat ut, eller hur? (Ok, jag misstänker att det inte såg ut exakt som på bilden när jag gjorde den, men ändå!)

Bilden lånad från http://agirlnamedkylie.wordpress.com/2012/05/02/a-fresh-start/

































I övrigt är fina Louise med i senaste numret av Runners World! Yey för det med!

Knyckt från Louise blogg...



4 kommentarer:

  1. Det ser sjukt avancerat ut. Grymt att du klarade det!

    Håller helt med om hösten, så himla mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, höst och vinter, så grymt! Visst, löpningen kan bli liiiite begränsad, men det är det värt!

      Radera
  2. Ja verkligen, vilken position! Ser ut som överkurs tycker jag... :-) Och skönt att löpningen funkar igen - har du kollat på min länk om eventuellt novemberäventyr?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooo, jo, jag kollade! Och frestades! Jag återkommer efter helgens långpass. Det skulle vara jättekul!

      Radera