tisdag 14 februari 2012

Har du någon plan inför TEC?

Frågan kom upp under lördagslångpasset, och vid det här laget kanske det hade känts bra om jag hade haft ett vettigt svar. Eller om jag åtminstone hade börjat tänka på nåt som skulle kunna bli ett svar. Klart jag har tänkt lite fluffigt, men med två månader kvar till dagen D kanske det är hög tid för lite mer detaljerade tankar.

Så! Igår började jag skissa lite tillsammans med Henrik. Prioritet nummer ett är långpassen, sen får resten byggas kring det. Viktigt är också att inte dras med alltför mycket och göra för mycket för tidigt, utan ändå fortsätta den successiva uppbyggnaden som jag håller på med. All träning fram till TEC kommer att ha distans som fokus och jag kommer inte att tänka på tid eller tempo över huvud taget. Återkommer när jag har detaljerna klara… snart hoppas jag...

I morse blev det tretton lugna fina kilometrar.
Hoppas era hjärtan också har fått slå några extra slag på Alla hjärtans dag!  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar