fredag 16 december 2011

Man vet att det snart är jul när…

  • jag varje gång jag öppnar micron för att värma på teet som jag glömt av så att det har blivit kallt, hittar förra koppen te som jag tänkte värma för att jag hade glömt bort den så att den blev kall…
  • jag tre av fyra dagar tar ut mjölken ur kylen istället för att ta av äggkastrullen från plattan när timern piper
  • jag lyckas låsa mig ute från korridoren på jobbet två gånger med tre minuters mellanrum...

Det är fredag!!! I går var sista dagen och projektpresentationer på en av kurserna som jag är med och undervisar, och efter det följde kvällen med julfest på jobbet! Efterlängtat avslut, och oavsett trötthet så var det grymt att kunna checka av ytterligare en grej på listan och bara dansa som en galning tills de vägrade att fortsätta spela mer musik...

Kanske lite tidigt, det är ju tre jobbdagar nästa vecka också, men ändå - So glad we made it....






1 kommentar:

  1. Kul att du lägger Spencer Davis Group. Min favorit: Keep on running :)

    SvaraRadera