lördag 12 november 2011

Dags att kasta in handduken


Känns som den ena handukskastningen har avlöst den andra den här hösten, och idag hade jag inget annat val än att ställa in morgondagens efterlängtade långpass med Wanja. Förkylningen vill inte släppa taget, och situationen har gjort det här till den helgen till den första på hur länge som helst som nu är helt oplanerad. Originalplanen var ju dubbla långpass, som gick över till plan b - ett långpass som gick över till plan c, bara vila... Vanliga jag hade snabbt fyllt på med annan planering. Räddningen är kanske att jag helt enkelt inte orkar det heller, så dagen har förvandlats till stora slappardagen!

Har gott hopp om att det kommer att bli stora slapparhelgen, för har inga planer på att göra nåt i morgon heller   :)    Tillfriskningshastigheten känns otroligt mycket högre när jag inte måste försöka få massa saker gjort under tiden – oplanerad helg kan vara bra grejer helt enkelt! Skulle ju kännas skönt att bli frisk nu så att jag kan komma igång med träningen igen efter ett uppehåll som vid det här laget känns hur långt som helst, men den här gången ska jag vara helt frisk och sedan löjligt försiktigt och sen ska allt banne mig funka!
Men det är långt till april och TEC, och jag har gott om tid att komma i form igen. Intalar jag mig själv i alla fall. Tror att det löser sig helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar