fredag 1 juni 2012

Oh what a night!

Hepp hepp pepp pepp! I morgon är det ASICS Stockholm Marathon!

I går under min lilla mini-morgontur kände jag för första gången på så länge flytet. Känslan. Den rätta känslan. Gött!

Kvällen i dag har bjudit på pricken över i:et. För en gångs skull fick jag en riktigt schysst känsla när jag kom till Stockholm central (som i normala fall mest ger mig hjärtklappning..). Fixade en kaffe på Espresso House. Barristorna var också på grymt bra humör – spelade bra musik och plussade på den redan bra känslan som jag hade. Sen drog jag vidare till Filmhuset för en uppföljningstimme med Fredrik ’Spring Snabbare’ Zillén, och fick helt fantastiskt bra coachning för hur jag kan komma vidare med KALAS metoden. Jag har verkligen inte nog bra att säga om Fredriks kurser – ord räcker liksom inte till. Har du funderat på att gå en löpteknikkurs och befinner dig inom en 20mils radie av Stockholm – kontakta Fredrik för böfvelen! Det är värt varenda krona! Lyrisk efter min KALAS timme drog jag till Östermalms IP för att hämta ut nummerlapp. 23211, det är jag det!

Nä men nu börjar det nästan kännas som det är på riktigt! I morgon smäller det – nu kör vi!






2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL IDAG!!
    Ps tar underställströjan mot blåst o kyla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!
      Hehe, ja, lika bra att klä på sig - känns bra att vi har prickat in så bra väder på loppen hittills :D

      Radera