söndag 10 april 2011

Och sen blev det bara svart…


Gahhh! Jag håller på att bli galen. Har helt kommit ur mina vanor och rutiner. Har inte blivit många meter sprungna sedan jag blev liggande med vinterkräken, och nästan inget klättrat heller. Veckan efter följdes med megajobb, och veckan som passerat har varit lika dan. Det har varit helt ok att jobba mycket. Det har varit jobbigt, men kul, och helt självvalt. Så klart är det lätt att få en massa gjort när man bara är fokuserad på jobb jobb, men… all work and no play makes me a dull girl! Det går bra ett tag, men i långa loppet ligger nyckeln till lyckan i balansen. Fokus den här veckan kommer därför att ligga på att komma tillbaka in i träningsrutinerna och behålla samma fokus och effektivitet på jobbet! Japp, det låter väl enkelt!

Jag har förberett inför morgondagens löptur med att ladda pulsklockan. När displayen har blivit helt svart, då vet man att det var för länge sedan man tog sig en tur…

Sist med inte minst kommer den utlovande boulderbilden på fabulous finnish Veera! Visst, men bild säger mer än tusen ord, men i det här fallet vill jag ändå lägga till att Veera var grym när hon satte det här problemet! Jag fick svettiga händer bara av att titta på, hehe…

Veera på Indiandans i Lilla Bärsta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar