fredag 2 november 2012

Tillbaka till livet…


Efter en tid med nästan all work and no play är till äntligen dags att slappna av lite. Det var ett tag sen jag bloggade nåt nu, men det har helt enkelt hamnat under strecket för vad som hanns med på prioritetslistan. Det har varit först jobb, och sen Patrik och träning, och där tog det slut för det jag hann med… Men det känns i alla fall bra att jag kommer ihåg hur man prioriterar  :)

I helgen ska Wanja och jag på en liten tur ner till Österlen för att springa Österlenmaran. Eller i vårt fall, Österlenhalvmaran. När Wanja först nämnde det här loppet var tveksam lite tveksam, mest för att jag inte vill lägga till fler saker i schemat när jag vet att det redan är stressigt, men nu är jag så himla nöjd att jag lät mig övertalas så att den här helgen blir ett tydligt avbrott och återhämtning på bästa vis. Perfekt timing helt enkelt. Har inte direkt hunnit tänka, inte hunnit ha några förväntningar på loppet. Jag ser det som ett (förhoppningsvis) njutbart långpass. Starten går klockan 18 i morgon kväll. Pannlampan är laddad och reflexvästen nerpackad. Det är väl inget mer som behövs?

Nu är det helg. På riktigt!

 Jag helgladdar tillsammans med Amanda...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar