lördag 17 november 2012

I väntan på vaddå


Bättre tider kanske. Senaste två veckorna har jag inte gjort många knop på träningsfronten. Efter ett mjukt gympass och yoga i måndags var halsen tjock och ond igen  :(    Oh well, lite mer tålamod bara så… Nu tycker jag väl att jag börjar närma mig ett tillstånd som kvalificerar som frisk, så nästa vecka ska jag göra ett försök till aktivitet igen. På det stora hela är det ju inte fruktansvärt lång tid som har gått, men det känns som jag knappt kommer ihåg hur man rör på sig längre. Sitter jag still några dagar till så kanske jag aldrig kommer upp ur soffan igen – hemska tanke!

Har åkt till Göteborg över helgen, och för en gångs skull har dagen spenderats på stan med lite shopping. Slank dock först in på Da Matteo för en garanterat god kaffe. Mmm…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar