måndag 22 november 2010

Måndag morgon – japp!

Måndag morgon - ny vecka, nystart, nya friska tag! Måndag morgon efter backpass betyder recovery-pass. Det skulle vara lögn att säga att det var en vacker morgon. Molnen låg tjocka och mörka som ett gigantiskt täcke över världen, eller, ja i alla fall över min värld. Trots detta var det en härlig morgon! Träningsvärken som jag hoppats på uteblev (eller har inte kommit ännu bara), men vaderna var stumma, och det känns kul! Jag menar, då måste gårdagens pass ha tagit på nåt vis i alla fall!

Nej, det är inte en svart-vit bild...


Nytt i bloggen!
Coola och smarta Evalena queen of black kommenterade ju IRL att det inte gick att kommentera i bloggen om man inte själv hade en blogg. Mitt svar var kort och koncist för jag var tvärsäker ”Nej, så är det inte.”. Men, jo, så var det. Tydligen. Men nu är det ändrat, och det är fritt fram att kommentera för vem som helst!

Träningen i veckan kommer att se ut någonting så här:
Måndag: recovery-jogg morgon, power-yoga kväll
Tisdag: repklättring kväll
Onsdag: tempopass morgon
Torsdag: kort distans om jag känner för det morgon
               lätt uppvärmnings-klätter, styrka för bål, rygg och staknings-triceps kväll
Fredag: vila
Lördag / Söndag: Boulder / långpass

Jag lyssnar ju aldrig på radio och blir därför inte trött på radioplågor, så måndag morgon fixar jag lite schysst feeling med det här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar