tisdag 12 juni 2012

From Tromsö with love


Det är för 17 jobbigt att vara på kurs. Att bli proppad med nya saker hela dagarna, och sen dessutom vara social på kvällen. Idag var det dock inga sociala aktiviteter efter kursen, så jag passade på att utforska Tromsö i springskorna! Mitt upp på ön finns ett fint motionsspår som sträcker sig längs ryggen. Lite här och där grenade det sig i olika slingor. Jag lyckades hitta en riktigt lerig och riktigt rolig slinga och slafsade omkring och kände hur blodet pumpades runt och fyllde mig med energi igen. Superhärligt att komma ut och röra lite på mig efter allt stillasittande, och med värsta bästa utsikten dessutom!

Bästa utsikten från spåret!
Jo, men det kräver ganska mycket koncentration... Typiskt att de fina bergen i bakgrunden blev bara vitt... Hmm...
På väg hem medan kvällssolen glittrar i vattnet.







3 kommentarer:

  1. Låter underbart! Vilka fina bilder! Jag vill också åka på kurs till Tromsö!

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk miljö för löpning! Håller med Louise, i stort behov av kurs i Tromsö nu. :)

    SvaraRadera
  3. Hmm, ja, jag ska ju erkänna att jag var lite extra intresserad av just den här kursen pga var den var någonstans...

    SvaraRadera