måndag 14 november 2011

Hur hittar ni hit?

Är ju något jag frågar mig ibland. Så klart, vissa läsare är vänner, vissa har hittat hit från andra bloggar, vissa från listor på träningsbloggar, och vissa är ens mamma och så vidare… För att veta mera kollar jag ibland under statistikfliken, där det finns en kategori för sökord. Alltså vad människor har sökt på och sedan hittat till bloggen. Oftast är det ingenting i den kategorin, och är det nåt är det mest uppenbara saker, men förra veckan hittade jag en bubblare! Någon hade sökt på

Maskinen orkar inte tömma ut vatten måste hålla upp slang

och så hamnade dom här. ??? Vilken besvikelse det måste ha varit… Ja, jag har tänkt efter, och jag kan inte påminna mig något inlägg med liknande tema. Nämnde en timmerbil i nåt inlägg förra året, men maskin, nej inte vad jag kommer ihåg… Men jo. Slangen är ju från vätskeryggan… den har jag ju skrivit om, och hade säkert svårt att få ut vatten vid nåt tillfälle, så det kan ju förklara en del.

Nåväl, om du har återkommit och är kvar – varmt välkommen! Dessutom är jag ju sjukt nyfiken att veta vad det egentligen var som du letade efter…






2 kommentarer:

  1. Hahaha härliga sökord. Kanske fick personen nog av sin trötta maskin och snörade på sig löpardojjorna efter besöket på din blogg...

    Jag måste ärligt säga att jag inte minns exakt hur jag hittade hit första gången. Tror det var från blogglistan på någon annan träningsblogg, och sedan var jag ju fast. :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, man kan ju alltid hoppas att man varit med och fått någon att fastna i löparträsket :)

    SvaraRadera